Bij Creazza kan je online schrijnwerk bestellen in alle gemoedsrust. Je koopt bij een betrouwbaar Belgisch bedrijf met jarenlange ervaring in de schrijnwerkerij. Wist je dat onze zaakvoerders zelf jarenlang ramen, deuren en rolluiken hebben geplaatst? Creazza is hun antwoord op de toenemende vraag naar kwalitatieve producten, snelle levering en plaatsing en budgetvriendelijke schrijnwerk prijzen.
Elk product in deze webshop werd uitvoerig getest op kwaliteit, technische prestaties en duurzaamheid. Nieuwe producten worden zelfs volledig gedemonteerd om de kwaliteit van onzichtbare onderdelen te beoordelen. Hetzelfde geldt voor de Creazza plaatsers. Alleen stielmannen die hun vakmanschap, productkennis en betrouwbaarheid bewezen hebben, mogen deel uitmaken van het Creazza Pro netwerk.
[]
Onze configurator is speciaal ontworpen om online buitenschrijnwerk bestellen snel, gemakkelijk en veilig te maken. Ook wie weinig tot geen technische voorkennis heeft, kan met deze tool in enkele klikken buitenschrijnwerk op maat configureren. Als resultaat krijg je een duidelijke visualisatie van hoe het op maat gemaakt schrijnwerk er zal uitzien en een instant prijsofferte. Daarbij kan je zelf aangeven of je buitenschrijnwerk wil laten leveren voor doe-het-zelf plaatsing of liever die montage aan onze professionals toevertrouwt. Je kan dus ook beide opties online vergelijken.
[]
1. Neem de afmetingen van uw muur of raam waar je iets wil
2. Volg de instructies in de handleiding hiernaast!
3. Ben je zeker van uw product en keuze, plaats dan uw bestelling of druk de offerte af en vergelijk.
4. Wij kunnen ook langs komen om uw bestelling helpen in te geven.
[]
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Eens u uw Creazza product op maat heeft samengesteld in de productconfigurator, kan u het product bestellen. Komt u er niet uit? Neem dan gerust vrijblijvend contact met ons op via het nationaal nummer 0800/62.986 of via info@creazza.be.
Ik heb een bijzonder product nodig die niet kan samengesteld worden met de productconfigurator. Wat moet ik doen?
Contacteer ons via het nationaal nummer 0800/62.986 of via info@creazza.be voor een vrijblijvende offerte op maat.
De standaard weergegeven leveringstermijn is te lang voor mij. Kan dat niet sneller?
Omdat Creazza uw bestelling op maat laat produceren door een gespecialiseerd fabrikant, is het niet mogelijk om de leveringstermijn in te korten. Als u zo lang niet kan wachten, raden wij u aan om voor een standaard product bij een andere leverancier te kiezen.
Ontvang ik een factuur van mijn bestelling?
Ten laatste 5 werkdagen na de ontvangst van de goederen krijgt u de aankoopfactuur toegestuurd via mail.
Hoe kan ik de status van mijn bestelling volgen?
Als u inlogt, kan u de status van uw bestelling op elk gewenst moment online bekijken. Bovendien ontvangt u een bevestiging van uw bestelling via email. Vijf werkdagen voor de leveringsdatum ontvangt u een bericht ter herinnering en tot slot sturen we u de dag voor de levering een indicatie van het geplande leveringstijdstip.
Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Het is helaas niet mogelijk om een bestelling – nadat u deze doorgestuurd heeft – nog te wijzigen of te annuleren.
Ik wil graag een verschillend facturatie- en leveringsadres ingeven. Kan dat?
Dat is mogelijk. U dient beide adressen in te geven bij uw bestelling of in uw profiel.
Ik weet niet zeker of de materialen die ik wil bestellen goed kunnen geïnstalleerd worden in mijn woning. Is het mogelijk om een specialist langs te sturen vooraleer ik mijn bestelling plaats?
Dat kan. Via deze link kunt u een afspraak maken met een specialist van het Creazza netwerk.
[]
[]