Bestellen bij Creazza

Hoe gebruik je de Creazza website?

1. Neem de afmetingen van uw muur of raam waar je iets wil

2. Volg de instructies in de handleiding hiernaast!

3. Ben je zeker van uw product en keuze, plaats dan uw bestelling of druk de offerte af en vergelijk.

4. Wij kunnen ook langs komen om uw bestelling helpen in te geven.

Creëer nu uw schrijnwerk.

Anker

[]

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Eens u uw Creazza product op maat heeft samengesteld in de productconfigurator, kan u het product bestellen. Komt u er niet uit? Neem dan gerust vrijblijvend contact met ons op via het nationaal nummer 070/69 00 53 of via info@creazza.be.

Ik heb een bijzonder product nodig die niet kan samengesteld worden met de productconfigurator. Wat moet ik doen?

Contacteer ons via het nationaal nummer 070/69 00 53 of via info@creazza.be voor een vrijblijvende offerte op maat.

De standaard weergegeven leveringstermijn is te lang voor mij. Kan dat niet sneller?

Omdat Creazza uw bestelling op maat laat produceren door een gespecialiseerd fabrikant, is het niet mogelijk om de leveringstermijn in te korten. Als u zo lang niet kan wachten, raden wij u aan om voor een standaard product bij een andere leverancier te kiezen.

Ontvang ik een factuur van mijn bestelling?

Ten laatste 5 werkdagen na de ontvangst van de goederen krijgt u de aankoopfactuur toegestuurd via mail.

Hoe kan ik de status van mijn bestelling volgen?

Als u inlogt, kan u de status van uw bestelling op elk gewenst moment online bekijken. Bovendien ontvangt u een bevestiging van uw bestelling via email. Vijf werkdagen voor de leveringsdatum ontvangt u een bericht ter herinnering en tot slot sturen we u de dag voor de levering een indicatie van het geplande leveringstijdstip.

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Het is helaas niet mogelijk om een bestelling – nadat u deze doorgestuurd heeft – nog te wijzigen of te annuleren.

Ik wil graag een verschillend facturatie- en leveringsadres ingeven. Kan dat?

Dat is mogelijk. U dient beide adressen in te geven bij uw bestelling of in uw profiel.

Ik weet niet zeker of de materialen die ik wil bestellen goed kunnen geïnstalleerd worden in mijn woning. Is het mogelijk om een specialist langs te sturen vooraleer ik mijn bestelling plaats?

Dat kan. Via deze link kunt u een afspraak maken met een specialist van het Creazza netwerk.

Anker

[]