Creazza is een onafhankelijk online platform voor schrijnwerk op maat, dat fabrikanten, consumenten en installateurs met elkaar verbindt.
Zie ons huidig online gamma; Rolluiken, muggehorren, garagedeuren, screens.
We kunnen u ook met volgende gamma helpen op de standaard manier van verkopen;
Brandladders, brandkasten, trappen, trapleuningen, sloten en sleutels, branddeuren, voordeuren, aluminium ramen en deuren, pvc ramen en deuren, houten ramen en deuren, stalen ramen en deuren, binnendeuren, glazen deuren, ...
Creazza beschikt over een uitgebreid netwerk van vakspecialisten (plaatsers en adviseurs), die na uw aanvraag zorgen voor opmetingen en installatiewerkzaamheden. In geval u een beroep wenst te doen op de diensten van deze vakspecialist(en), kopen zij daartoe de benodigde materialen aan bij Creazza aan de gekende transparante prijzen.
Ja, bovendien wordt meer dan 95% van de producten die we verkopen, gefabriceerd en geassambleerd in België.
Dankzij de omzet en schaalgrote van ons platform, onze geavanceerde productconfigurator en onze langdurige relaties met leveranciers kunnen we garanderen dat onze prijzen lager liggen dan wanneer u rechtstreeks zou kunnen aankopen bij de fabrikant. (zie ook de doorstreepte prijzen van fabrikanten)
Creazza bouwt volop aan online prijslijsten om andere schrijnwerkgerelateerde maatproducten te kunnen aanleveren zonder dat u op voorhand iemand moet langs laten komen. Indien u uw product niet vind, kan je steeds alsnog contact opnemen met ons waarna we u op de klassieke manier gaan helpen (opmeten/offerte/bestelbon/...). Klik hier voor het algemeen online contactformulier. Creazza heeft er ook voor gekozen om alle producten onder 1 url te bundelen en geen verschillende url's op te maken.
Creazza is telefonisch doorlopend bereikbaar op elke werkdag tussen 8 en 20u, via het nationaal nummer 0800/62.986. U kan ook steeds een mail sturen naar info@creazza.be of via ons online formulier.
Ja, Creazza kan u ter plaatse ondersteunen zodat u zeker het juiste materiaal besteld. LET OP; de opmetingskosten zijn 125 € indien er geen bestelling volgt van minimum 750 €. En Creazza heeft ook een plaatsersnetwerk verspreid over gans Vlaanderen om uw bestelde producten te plaatsen of uw huidige producten te herstellen.
Het principe van onze productconfigurator is over al onze voorgestelde producten identiek;
eerst dient u een product of productgroep te selecteren, daarna geeft u de binnen-, buiten-, dag-, afgewerkte afmetingen in, vervolgens kiest u tussen de verschillende opties en eigenschappen om daarna te kiezen voor de plaatsingsmogelijkheden (doe het zelf, vast werkpakket of totale plaatsing).
Tot slot vult u uw persoonlijke gegevens in en kiest u één van de betalingsmogelijkheden zodat we uw bestelling definitief kunnen afronden.
Daarna krijgt u automatisch een bevestigingsmail en steken we uw bestelling direct in de planning van de Belgische fabrikant om zo snel mogelijk en voor 95% binnen de beloofde levertermijn het pakket bij u te leveren.
Eens u uw product op maat heeft samengesteld in de productconfigurator, kan u het product en eventuele diensten bestellen. Komt u er niet uit? Neem dan gerust vrijblijvend contact met ons op via het nationaal nummer 070/69.00.53 of via info@creazza.be .
Contacteer ons via het nationaal nummer 070/69.00.53 of via info@creazza.be voor een vrijblijvende offerte op maat. Je kan ook direct een afspraak maken via ons online formulier.
Omdat Creazza uw bestelling op maat laat produceren door een gespecialiseerd fabrikant, is het niet mogelijk om de leveringstermijn in te korten. Als u zo lang niet kan wachten, raden wij u aan om voor een standaard product te kiezen bij een andere leverancier.
Na de online configuratie kan je de juiste leveringstermijn aflezen, omdat deze leveringstermijnen onder invloed van uw specificaties kan verschillen.
Ten laatste 5 werkdagen na ontvangst van de goederen krijgt u de aankoopfactuur toegestuurd via mail.
Het is helaas niet mogelijk om een bestelling - nadat u deze doorgestuurd heeft - nog te wijzigen of te annuleren.
Dat is mogelijk. U dient beide adressen in te geven bij uw bestelling of in uw profiel.
U kan kiezen uit twee betalingsopties; contant of met voorschot. Als u kiest voor contante betaling, dient u het volledige bedrag te betalen bij de bestelling, maar krijgt u een korting van 2%. Deze korting wordt automatisch in mindering gebracht op het te betalen bedrag.
Kiest u voor een betalingsoptie op basis van een voorschot, dan dient u bij de bestelling een voorschot van 15% te betalen. Het resterende bedrag (85%) dien je tijdens de levering te betalen.
Als u kiest voor contante betaling, en dus het volledige bedrag betaalt bij bestelling, heeft u recht op 2% korting. Deze korting wordt meteen verrekend bij uw bestelling.
Bij het afronden van uw bestelling kan u de betaalmethode kiezen. Creazza ondersteunt betaling via overschrijving, Bancontact, Maestro, Visa, MasterCard, iDeal, MyBank, Paypal en Afterpay.
In dat geval kan u best eerst nakijken op uw rekening of het geld al afgeschreven is of niet. Als dat niet het geval is, kan u best de bestelling opnieuw plaatsen. Als het geld wel al afgeschreven is van uw rekening en u heeft een uur na de betaling nog steeds geen bevestiging per mail ontvangen, kan u ons best contacteren via het nationaal nummer 070/69.00.53 of via info@creazza.be.
Als u een melding krijgt dat uw creditcard geweigerd werd, storten wij het gereserveerde bedrag meteen terug. U kan de bestelling dan opnieuw plaatsen via overschrijving, Bancontact, iDeal, MyBank, PayPal of Afterpay.
In sommige situaties is Creazza - conform de Belgische wetgeving - verplicht om 21% BTW te rekenen.
Op rolluiken, vliegenramen, garagedeuren, screens en zonneweringen kan het ook aan 6% indien u één of meerdere van de plaatsingspakketten bij besteld.
Dat is mogelijk, op voorwaarde dat de goederen besteld worden door een onderneming en de maatschapelijke zetel van de onderneming zich buiten België bevindt. Of indien je de bestelling uitvoert met plaatsingspakket en je beschikt over een geldig btw nummer. In dat geval zal onze betaalmodule automatisch het btw-bedrag verleggen (intracommunautair of medecontractant).
Neen, u kan ook een bestelling plaatsen zonder dat u een Creazza profiel heeft. Maar dan heeft u geen bijkomende voordelen die eigen zijn aan een persoonlijk gebruikersprofiel.
Een Creazza profiel laat u toe om sneller en gemakkelijker bestellingen te plaatsen. Bovendien kan u op elk moment uw bestelstatus volgen -- A WORK IN PROGRESS -- en kan je de betaalstatus van uw bestelling raadplegen. Tot slot heeft u ook een Creazza profiel nodig om uw offertes en bestelling te bekijken en nuttige specificaties te zien. U hoeft maar één keer een profiel aan te maken.
Ja, op elk moment kan u uw gegevens aanpassen naar de huidige situatie.
Als u inlogt, kan u de status van uw bestelling op elk gewenst moment online bekijken. Bovendien ontvangt u een bevestiging van uw bestelling via mail. Vijf werkdagen voor de leveringsdatum ontvangt u een bericht ter herinnering en tot slot sturen we u de dag voor de levering een indicatie van het geplande leveringstijdstip. -- A WORK IN PROGRESS ---
Het is mogelijk om uw offertes op te slaan in uw persoonlijk profiel met een eigen gekozen naam. Zo kan je gemakkelijk terug gaan naar uw vroeger opgemaakte offerte. Dit kan je concreet doen door op uw naam te klikken rechts bovenaan.
Creazza is telefonisch doorlopend bereikbaar op elke werkdag tussen 8 en 20u, via het nationaal nummer 0800/62.986. U kan ook steeds een mail sturen naar info@creazza.be of via ons online formulier.
Je kan een onbeperkt aantal offertes gratis en vrijblijvend opslaan in uw profiel. Zo kan je gemakkelijk vergelijken en rustig beslissen welke offerte het meest aan uw noden voldoet.
U kan hiervoor terecht bij de installateurs van het Creazza netwerk.
U dient dit te beslissen voor u uw bestelling plaatst. Als u zelf een bestelling plaatst bij Creazza, staat u zelf in voor de installatie. Als u dat niet wenst moet u een afspraak maken met een installateur. Eens die de nodige opmetingen uitgevoerd heeft zal hij in uw plaats de goederen en/of materialen bestellen bij Creazza.
Na de configuratie van de producten kan je het icoon zelf plaatsen aanklikken in het winkelmandje om dan te kiezen welke plaatsingspakket je zou nemen. In deze fase kan je de exacte prijs van plaatsing vinden.
Als u voor één of meerdere items beslist om de installatie via het Creazza platform te laten uitvoeren, dan moet u uit de beschikbare data waarop de installateurs beschikbaar zijn een datum kiezen voor de opmeting. Nadien wordt dan een tweede afspraak gemaakt voor de eigenlijke installatie.
Neen, u kan de metingen ook zelf uitvoeren. Tenzij u wenst dat de vakman ook de installatiewerkzaamheden verzorgt, dan komt de vakman na bestelling het geheel opmeten en goedkeuren.
Een opmeting kost 125 €, deze kost wordt in mindering gebracht bij de bestelling van minimum 750 €.
Dat kan. Let op; Een opmeting kost 125 €, deze kost wordt in mindering gebracht bij de bestelling van minimum 750 €. Via deze link kunt u een afspraak maken met een specialist van het Creazza netwerk.
Omdat Creazza enkel op maat gemaakte producten verkoopt, is dit helaas niet mogelijk. Producten die niet op maat gemaakt worden zullen we steeds met doorverwijzingen naar collega's aanduiden.
Creazza biedt een standaard garantietermijn van twee jaar, bekijk onze algemene voorwaarden voor meer info.
Voor de brandkasten is dit standaard 2 jaar.
Voor rolluiken is er een extra garantie van 2 + 3 jaar op het geheel en 2 + 5 jaar op de Somfy motoren.
Voor vliegenramen is dit standaard 2 jaar.
Voor garagedeuren is er een extra garantie van 2 + 3 jaar op het geheel en 2 + 5 jaar op de Somfy motoren.
Voor screens en zonnewering is er een extra garantie van 2 + 3 jaar op het geheel en 2 + 5 jaar op de Somfy motoren.
U doet er goed aan om de bestelde goederen en materialen grondig te controleren bij de levering. Als er bepaalde zaken zouden ontbreken, dient u ons hierover te contacteren op info@creazza.be. U mag erop rekenen dat wij vervolgens al het mogelijke doen om het probleem snel en tot uw tevredenheid op te lossen.
Bij het afronden van uw bestelling kunt u kiezen voor een standaardlevering of een inhuis levering. Een standaard levering houdt in dat uw bestelling wordt afgeleverd tot achter de eerste toegangsdeur. In geval de toegangsdeur te smal, of enkel toegankelijk is na verticaal transport, wordt uw bestelling voor de deur afgeleverd.
Een inhuis levering (opgelet; hier wordt een meerprijs voor gerekend) houdt in dat de goederen binnen de woning in een ruimte naar wens worden afgeleverd. Installatiewerkzaamheden zijn niet inbegrepen.
Wij bellen een halve dag tot 1/2u op voorhand om de levering te laten doorgaan. Als u (of een door u aangewezen partij) niet aanwezig bent dan zal de chauffeur de goederen ter plaatse alsnog leveren en achter laten op een besproken plaats. Doordat wij schrijnwerk producten op maat leveren is diefstal bijna uitgesloten.
Gelieve ons hierover te berichten via info@creazza.be, binnen de 24u na het voorziene leveringstijdstip. Wij starten dan meteen een onderzoek bij de transporteur of de installateur.
Creazza zorgt dat de afmetingen van de geleverde producten of materialen precies overeenkomen met die van de bestelling, en dat binnen de toelaatbare normen.
Als de afmetingen van het geleverde desondanks toch niet overeen komen met de afmetingen die op de bestelling vermeld werden, dan zal Creazza zo snel mogelijk de materialen kosteloos vervangen door materialen met de juiste afmetingen. Contacteer ons via info@creazza.be.